15/04/2012

Naši ptáci

Představuji vám  nejznámější návštěvníky našich zahrad.



BRHLÍK LESNÍ
ČERVENKA OBECNÁ
ČÍŽEK LESNÍ
DLASK TLUSTOZOBÝ
HÝL OBECNÝ
KOS ČERNÝ
PĚNKAVA OBECNÁ
REHEK DOMÁCÍ
ŠPAČEK OBECNÝ
STEHLÍK OBECNÝ
STRNAD OBECNÝ
SÝKORA BABKA
SÝKORA KOŇADRA
SÝKORA MODŘINKA
VRABEC DOMÁCÍ
ZVONEK ZELENÝ

7 komentářů:

  1. A zase jsem chytřejší..díky za pěkné obrázky.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní20/3/14

    Moc pěkné obrázky......našla jsem je na GOOGLE

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné , se mi zdá , že těch ptáčků u nás nějak ubývá ...a to nemluvím o vrabcích.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné , se mi zdá , že těch ptáčků u nás nějak ubývá ...a to nemluvím o vrabcích.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28/12/15

    Tak náš nový ptáček je červenka... Moc děkuju, mám velkou radost, že mi díky Vám podařilo ho identifikovat. Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/1/16

    Taky k našemu krmítku přiletěla červenka. Díky Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17/2/17

    my jsme navzdor strašení ptačí chřipkou celou zimu krmili,daří se nám množit i vrabce,manžel jim udělal budky,na jaře je o ně rvačka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře